پایه‌ ششم ، دبستان شاهد بندرانزلی

بانک سوالات امتحانی ، اسلایدهای آموزشی ، نکات درس‌ها و ...

پایه‌ ششم ، دبستان شاهد بندرانزلی

بانک سوالات امتحانی ، اسلایدهای آموزشی ، نکات درس‌ها و ...

پیوندها
پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ق.ظ

پاسخنامه پیک‌های آدینه در این پست ..

پاسخنامه کار در خانه 1  ........................... علی ایرانپرست
پاسخنامه کار در خانه 2  ........................... 
❀❀❀❀❀❀❀❀
پاسخنامه کار در خانه 3  ........................... علیرضا اسدی
پاسخنامه کار در خانه 4  ........................... 
❀❀❀❀❀❀❀❀

پاسخنامه تمرین مساحت ........................  ❀❀❀❀❀❀❀❀

پاسخنامه تمرین مساحت و حجم .............  ❀❀❀❀❀❀❀❀

پاسخنامه عددهای تقریبی ..................... صدرا انصاری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۱
مسعود رحمانی

نظرات (۵۱)

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۰۶ مادردانش آموز
سلام.اگه براتون مقدوراست جواب پیک آدینه 18 رابگذارید.باتشکر

پاسخ:
پاسخ: سلام
یک هفته دیرتر قرار خواهد گرفت.
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۱۴ زهرا حیدری
باسلام وعرض خسته نباشید وخداقوت ممنون از زحمات بی کرانتان در پناه حق موفق وکامیاب باشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام و عرض ادب
ممنون از حضورتون. انجام وظیفه می‌کنم. موید باشید.
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۶ یاسین فتحی
لطفاً پاسخ نامه ها رو نزارین وگرنه دیگه معلم مون امتحانی از اینجا نمیاره
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۰۷ مهدی زینعلی
سلام خسته نباشید
از تمام کارهاتون در کلاس استفاده می کنم .
کارهاتون بسیار عالی و بدون نقص هستند .
متشکرم موید باشید
اگه مشه جواب پیک های دیگر را هم بگذارید
کی پاسخنامه ی پیک آدینه 22 می رسه
فردا
پاسخنامه ی پیک 20 کی قرار می گیره
لطفا میشه جواب بدین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
عزیزم
تا فردا آماده می‌شه.
مرسی . تشکر از زحمات شما ، وب خیلی خوبی دارید همیشه استفاده میکنم.
سلام آیا میشود جواب های پیک آدینه 23و24را زود بگذارید. ممنون
میشه پیک ادینه 23 جواب هاشو بزارین؟؟؟
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۴۱ معلم کلاس ششم
سلام آقای رحمانی متشکرم که جواب های پیک آدینه راگذاشته اید.و دانش آموزان من جواب هایی راکه یادندارندمیان واز جای شما نگاه می کنند. باز هم متشکرم
میشه بگین کی پیک آدینه 23 کی قرار میگیره چون من یک سوالش را یاد ندارم اگه میشه تا فردا ظهر آماده اش کنید. ممنونم
سلام من هیوا هستم دانش آموز کلاس ششم هستم
سایتون عالیه ومطالب تون عالیه
من پسر هستم
هیچ‌کس آنقدر فقیر نیست که نتواند لبخندی به کسی ببخشد؛ و هیچ کس آنقدر ثروتمند نیست که به لبخندی نیاز نداشته باشد.
*********
سلام وقت بخیر و ایام به کام
http://baharnews.ir/vdcba8bf.rhbagpiuur.html
برو اینجا بخند
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۴۵ سرهنگ علی رضا دهقانـــــــــــــــــــــ
سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام .یه سوال داشتم در صورت امکان جواب بده
هرکه خاموشی اختیار کند رستگار گردد منظوراز خاموشی کدام گزینه است؟
الف)سکوت ب)گزیده گویی 3)آرام حرف زدن 4) جواب کسی را ندادن

پاسخ:
پاسخ:
سلام
فکر کنم (ب)
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۰ مهدی ترابی
یه سری هم به این وب بزنید خوشحال می شم .
http://noghte-co.ir
سلام ممنون از زحمات شما. می خوام بدونم از چه برنامه ای برای تنظیم عکس نفرات برتر و غیره استفاده می کنید اگر منابع یا برنام ی مفیدی داری برای ما هم معرفی کنید. تشکر @

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون.
برنامه ورد.
در آخر تبدیل به عکس می‌شود.
با عرض سلام و خسته نباشید پس پاسخنامه ی پیک ادینه ی 25 ؟
پس پاسخنامه ی پیک ادینه ی 25 ؟ خوهش میکنم
امروز پاسخ نامه ی یک 25 رو بگذارید
خواهش میکنم جواب بدید..................... خواهش میکنم

پاسخ:
پاسخ: سلام عزیزم.
در خدمتم.
سلام میشه پاسخ نامه ی پیک آدینه ی 25 رو بگذارید

پاسخ:
پاسخ: هنوز طراحی نکردم ... سعی می‌کنم تا آخر هفته قرار بدم.
سلام همکار محترم .
سلامت
سعادت
سیادت
سُرور
سَروری
سبزی
و سَرزندگی
هفت سین سفره ی زندگیتان باد
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…
کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک…
سلام خدمت شما همکار گرامی و تبریک سال جدید و همینطور به علت موفقیت بی نظیر شما در وبلاگی که دارید .
چون سایت شما یک سایت آموزشی است به شما پیشنهاد میکنم آرم سایت کانون قلم چی یا لینک اونرو در وبلاگتون قرار بدین تا مخاطبای وبلاگتون بتونن از مطالب واقعا فوق العاده ی مشاوره ای ، آموزشی ، نمونه سوالات ، خلاصه دروس و غیره استفاده کنن.

آرم تصویری:



لینک :
http://www.kanoon.ir/Public/ExternalLink.aspx?ref=MFdUQrJffDcp+Dns2QhwQQ==&des=Default.aspx


پاسخ:
پاسخ: سلام
بنده هم سال نو را خدمتان تبریک عرض می‌کنم.
لگوی کانون قلم چی 5 ماه پیش در قسمت سایت‌های مفید قرار گرفته است. متشکرم از لطفتون.
لا به لای گل سرخ، در میان کوچه های سبز خیال، شادیت حس قشنگی ست که من می‌طلبم. بهارتان دل انگیز باد.

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از حضورتون.
بنده هم تبریک عرض می‌کنم.
سلام همکار عزیز سال نو مبارک
مطالبتان بسیارعالی است موفق وسربلند باشید

0
.
.
.
http://6salmas.blogfa.com/

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از حضورتون.
همچنین. موفق باشید.
درجهان هرگز مشومدیون احساس کسی
تانباشدرایگان مهرت گروگان کسی
گوهرخودرا نزن بر هرسنگ ناقابلی
صبرکن پیداشودگوهرشناس قابلی
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۵:۳۴ «««««صفای دوستان.آموزگار»»»»»
از صدای گذر آب چنان می فهمم،
تندتر از آب روان ، زندگی می گذرد....
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست.
آنقدر سیر بخند،که ندانی غم چیست.
لحظه هایت بی غم ........
سال نو بر شما مبارک باد.
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۵۹ افسانه رحیمی (مشاورششمی ها )
سلام و درود
با بحث در آزمون بیاموزیم ، نه در آزمون ببازیم ، با محوریت بحث "آزمون برای یادگیری " در خدمتم . گذری و نظری و تکمیل نوشته مشاور ششمی ها . سپاس
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۶ تلالو اندیشه
****تــــ✿ــــــــلالو اندیـشه ****
و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!
آغازشکوفایی طبیعت بر شما بزرگوار خجسته باد.
****تــــ✿ــــــــلالو اندیـشه ****
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۹ اسممو فاش نکنید
نمیشه 15 هم پاسخنامه پیک ادینه 26 رو بزارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خیر ... اولین روز بازگشایی مدرسه قرار خواهد گرفت.
با عرض سلام وادب خدمت شما
من هیوا دانش آموز کلاس ششم هستم
وبلاکتون زیبا است
سلام پاسخنامه
خواهش میکنم پاسخ پیک 28 امشب قرار دهید...................
میشه خواهشا جواب بدید.....

پاسخ:
پاسخ: بفرمایید.
شما آقای رحمانی هستید
کی پاشخ پیک 28 رو میذارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
فردا..
چرا امشب نه؟
نمیشه امشل قرار بگیره ؟
هر انسانی عطری خاص دارد !
گاهی …
برخی ؛ عجیب بوی خدا می دهند …
مثل مـــــــــادر
Perfect
it's very good
با سلام

ضمن عرض خدا قوت به شما همکار ساعی . حقیر مرکز آزمونی به نام تیز هوشان و نمونه دولتی ایجاد نمودم که خواهشمند است جهت اطلاع رسانی به همکاران و دانش آموزان لینک بالا را دراختیار ایشان فرار دهید
با تشکر از زحمت حضرتعالی
سلام .خسته نباشین.من مادر یه دانش اموز کلاس ششم دبستان راه زینب انزلی هستم.از اول سال تا الان تمام تمرینات و پیک ادینه های شما رو با دخترم کار کردم.واقعا دست مریزاد!کاش همه ی ما وظیفه مونو به خوبی شما انجام میدادیم.روزتون مبارک .بهترینهارو براتون ارزو میکنم چون لیاقتش رو دارین!

پاسخ:
پاسخ:
سلام متشکرم.
مال 30 31 کی میاد؟ ممنون میشم زودتر باشد.
لطفاپیک آدینه 30 و31را بگذارید میدانید چقدر دیر کرده اید؟
Selam mishe pik adine 30,31 ra bgozarid??????
نمیخواین فکر سوالات هفتم باشید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی